VIA DE LA PLATA I- HJEMREJSEDAG

Højdemeter opn/n
Højdemeter nedn/n
Sværhedsgradn/n
Det var tidlig op kl. 5.00 for at blive vasket og børste tænder og kommer afsted til busstationen.
Nok havde jeg fly hjem til København, men afstanden mellem Salamanca og Madrid lufthavn er ikke så lang at det berettiger til at der flyves mellem disse to destinationer, Der køres så til gengæld i luksusbus og den afgår præcis kl. 7.00.
Der er ca. 270 km til Madrid lufthavn og der vil mit fly afgå kl. 11.45 fra Terminal 4 til Kastrup.
Jeg skal med Iberia Express - flyet afgår præcist og vi ankommer til Kastrup et kvarter før planlagt tid. Dejligt. Men til gengæld så fungerer bagageudleveringen i Kastrup ikke efter planen, Vi må vente ca. 3 kvarter på at få bagagen udleveret.
Da det er fredag så er der utrolig mange rejsende i lufthavnen. Jeg skal med tog hjem til Fredensborg, så jeg må pænt stille mig i kø med alle de øvrige som skal købe billet ved en af billetautomaterne, der er for få af, og som de stakkels udlændinge ikke forstå at betjene optimalt, hvorfor det tager utrolig lang tid af få købt billet. Med billetten i hånden ned til togafgangen mod Hovedbanegården, hvor der så skiltes med, at toget er forsinket ca. 10 min. Videre med S tog mod Hillerød, som er forsinket på grund af signalfejl på Hovedbanegården. Endelig med S toget, som ankommer for sent til at korrespondere med Lille Nord i Hillerød, hvorefter jeg må vente ca. 20 min. på at komme videre. Velkommen til Danmark.