ARMENIEN – PILGRIMSFÆRD DAG 6

Højdemeter opn/n
Højdemeter nedn/n
Sværhedsgradn/n
6. dag på vores pilgrimsfærd er retur rejsedag, hvor vi kører tilbage til Yerevan, da vi tidlig i morgen skal med fly tilbage til København.
Vi har omkring 125 km frem for os, af lande vejen mod nord, hvor vi skal over en lille udløber af bjergene og ned i dalområdet.
Da vi var på besøg i Kohr Virap, hvor der er udsigt til Arararet bjerget, var der så meget varmedis at bjerget ikke kunne ses. Da vi køre forbi i dag er vi ikke meget heldigere, men dog lidt, så vi får taget et nyt billede, hvor det muligt med lidt god vilje at se toppen med sne.
Vi havde aftale om, at den lejede bil skulle afleveres inden kl. 17.00 og det iverholdt vi uden problemer.
Resten af dagen var vi igen på tur ned i Yerevan, hvor vi ikke langt fra Operapladsen fandt en god restaurant indtog aftens mad.
Kl. 2.30 var vi oppe og kl. 3.30 tog vi taxa til Zvartnots International Airport lidt uden for Yerevan.
Vi skal med Aeroflot kl. 5.30 via Moskva til København.