VIA SANCTI MICHAELIS – 2024 – ETAPE 1 – REJSEDAG

Højdemeter opn/n
Højdemeter nedn/n
Sværhedsgradn/n

Jeg skal i dag med Ryanair fra Dublin kl. 17:30 for at flyve til Bristol. Men inden jeg tjekker ind i Dublin Airport, skal jeg starte med morgenmad inden jeg kører fra Kells. I går morges mødte jeg ved morgenmaden et amerikansk ægtepart fra Florida. De er ivrige vandrere og havde de sidste dage med udgangspunkt fra Kells vandre over 100 km. Så vi fik en hyggelig snak om vandring og pilgrimsvandring. Efter morgenmaden begav jeg mig retur mod Dublin. Jeg kørte igen på Ring of Kerry de første over 100 km er det på N70, der snor sig gennem Kerry County. Der køres derefter ind på M7, der er motorvej fra syd til Dublin. Omkring Dublin er trafikken meget tæt og vel ankommet skal jeg aflevere den bil jeg har lejet. Efter at have afleveret bilen bliver jeg kørt til lufthavnen for at tjekke ind med Ryanair til Bristol. Jeg ankommer til Bristol Airport kl. 18:35 og kørte med taxa ind til Bristol Temple Meads, hvor jeg har booket overnatning på hotel kun 5 min gang fra Bristol Station.

Jeg har booket overnatning på hotel Ibis Bristol Temple Meads. For overnatning betalte jeg £ 94.